Almanya’da Üç Parti X Platformunu Boykot Ediyor: SPD, Yeşiller ve Sol Parti Çekiliyor
Almanya’da siyasi bir gelişme yaşandı; Sosyal Demokrat Parti (SPD), Yeşiller ve Sol Parti, X platformunun dezenformasyonu teşvik ettiğini öne sürerek boykot kararı aldıklarını açıkladılar. “#WirVerlassenX” etiketiyle yapılan ortak duyuruda, bu platformun hesaplarının aktif olarak kullanılmayacağı belirtildi. Partilerin resmi sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada, X’in son yıllarda bilgi kirliliğine neden olarak toplumu kaosa sürüklediği vurgulandı. Açıklamada, “Siyasi tartışmalar, toplumun doğru bilgilendirilmesiyle güçlenir. Ancak X, giderek yanlış bilgi yayılmasını teşvik ediyor. Bu nedenle artık bu platformu kullanmayacağız” ifadelerine yer verildi. Alınan boykot kararının sadece resmi hesaplarla sınırlı kalmayacağı, birçok siyasetçinin kişisel hesaplarını da kapsayacağı bildirildi. Boykot çerçevesinde, hesaplar tamamen kapatılmayacak; şu an…