Apple’daki ısırığın gerçek anlamı meğer buymuş

Apple Logosundaki Çılgın Gerçek: Bayt Kelimesine Gönderme mi?

Bir TikTok kullanıcısı, Apple logosundaki ısırığın sadece estetik bir detay olmadığını iddia ediyor. Aslında ısırığın temel birini, yani bayt kelimesini simgelediğini iddia ediyor. Bu iddia, Apple kullanıcıları arasında büyük bir heyecan yaratırken, logoyu tasarlayan Rob Janoff ise bu iddiaları reddediyor.

ISIRIĞIN GERÇEK ANLAMI

Rob Janoff, ısırığın asıl sebebini açıklayarak, bunun elmayı kirazdan ayırt etmek için eklediğini söylüyor. Aynı zamanda, logoyu tasarlarken bilgisayar terminolojisinden de pek anlamadığını itiraf ediyor. Ancak, bu tesadüfi detay logoya farklı bir kültürel derinlik katmış.

İLHAM ALAN BİR LOGO

Apple logosu zamanla birçok farklı teoriye ilham vermiş, Newton’dan Turing’e, hatta Adem ile Havva’ya kadar birçok farklı figüre referans olmuş. Ancak Janoff’un basit açıklaması her şeyi netleştiriyor: “Elma olduğu hemen anlaşılsın diye ısırık ekledim.”

Related Posts

Yıldızlar iki kez patlayabiliyor: Kozmolojide büyük keşif

Evrenin en etkileyici olaylarından biri olan süpernova patlamaları, yıldızların yaşamlarının sonundaki dev patlamalar olarak biliniyor. Fakat bilim insanlarının son araştırması, bazı yıldızların bir değil, iki kez patlayabildiğini ve bu patlamanın görsel kanıtlarını ortaya koydu.

Ebrar Keskin’den altın madalya

Milli para atlet Ebrar Keskin, Çekya’da devam eden Dünya Para Atletizm Grand Prix yarışmasının 9. ve son ayağında gülle atmada altın madalya kazandı.

Herkesi ilgilendiriyor! Bu ayar yüzünden tüm verileriniz ele geçebilir!

Akıllı telefonlar daha önce bağlanılan Wi-Fi ağlarını hafızasında tutarak, bu ağlar yeniden algılandığında otomatik olarak bağlantı kurabiliyor. Ancak bu özellik, özellikle kamuya açık alanlardaki ağlarda önemli bir güvenlik riski doğuruyor. Kafe …

Yeni bir kan grubu keşfedildi: Gwada Negatif

Fransa’nın ulusal kan tedarik kurumu EFS, dünyada ilk kez tespit edilen yeni bir kan grubu sistemini kamuoyuna duyurdu.

WhatsApp’a reklam geliyor

Yıllardır kullanıcılarına ücretsiz ve reklamsız hizmet sunan WhatsApp, sonunda platforma reklam getirme kararı aldı. Meta çatısı altındaki popüler mesajlaşma uygulaması, ilk etapta yalnızca “Durum” (Status) bölümünde reklam gösterecek.

BYD’nin SEAL U modeli ‘Türkiye’de Yılın Otomobili’ seçildi

BYD SEAL U modeli Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) üyelerinin oylarıyla 2690 puan alarak, “Türkiye’de Yılın Otomobili” seçildi. BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, “Hem elektrikli hem de şarj edilebilir hibrit versiyonuna sahip SEAL U, Türkiye’de Yılın Otomobili Ödülü’nü kazanarak, bu başarılara bir yenisi ekledi” dedi.